maanantai 29. tammikuuta 2018

Myyntikokous Floridassa










Tänä vuonna yritykseni järjesti globaalin myyntikokouksen Floridan Hollywood Beach:llä, noin tunti pohjoiseen Miamista. Tämä oli ensimmäinen globaali myyntikokous sinä aikana kuin minä olen työskennellyt tässä firmassa, ja olin todella innoissani että tällainen kokous järjestettiin. Mielestäni on todella arvokasta tuoda ihmiset yhteen eri puolilta maailmaa. Useasta työkaverista on tullut minulle myös läheisiä ystäviä vuosien aikana, ja on aina hauska vaihtaa kuulumisia myös yksityisellä puolella.

Ohjelma oli tällä kertaa melko väljä, mutta minulla oli sen verran paljon muita töitä, etten juuri ehtinyt käydä hotellin ulkopuolella aamulenkkejä lukuun ottamatta. Ympäristö oli rauhallinen ja rantabulevardia reunustivat erilaiset pienet kahvilat, ravintolat ja kaupat. Hollywood Beach sijaitsee lähellä Fort Lauderdale:a, ja olen ymmärtänyt että tämä alue on nimenomaan eläkeläisten suosiossa.

Olen tyytyväinen siihen että pidin alkoholin kulutuksen kohtuullisena ja jaksoin käydä juoksemassa kolmena aamuna. Valitettavasti minulle tuli myös reissun aikana flunssa, ja jouduin jättämään lenkkeilyt siihen. Sain kuitenkin todistettua itselleni että aamulenkit minusta vielä irtoaa kunhan vaan tahdonvoimaa riittää. Ja sitähän on kun kesää kohti mennään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti