lauantai 15. elokuuta 2015

Mielenkiintoisia työpäiviä






Työni markkinoinnin parissa vie minua milloin mihinkin ja mistäkin syystä. Tällä viikolla olen kuitenkin päässyt osallistumaan harvinaisen mielenkiintoiseen projektiin, kun olen tehnyt yhdessä videotiimin kanssa kuvauksia Montpellierissä Ranskassa sekä Saksassa Stuttgartin lähettyvillä. Pitkät etäisyydet tarkoittavat pitkiä työpäiviä, viime aikoina on taas huolestuttavasti tuntunut kuin olisin aina töissä. Onneksi sain illastaa idyllisessä Leonbergin kylässä Stuttgartin vieressä, ja vielä erittäin hyvässä ravintolassa. Nämä ovat näitä arkipäivän hienoja hetkiä minun elämässä.

Tänä viikonloppuna minun piti oikeasti tulla Suomeen, olisi ollut Tomas Ledinin keikka Tammisaaressa hyvän ystävän kanssa ja lisäksi rakkaan veljenpojan 2-vuotissynttärit. Kaiken työmatkustelun keskellä en kuitenkaan löytänyt energiaa lähteä Suomeen, ja vielä yksin. Syyskuussa sitten uusi yritys.

Nautinnollista viikonloppua kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti