maanantai 12. maaliskuuta 2018

Lana del Rey


Mulla on sellainen olo että Lana del Rey ansaitsee oman kirjoituksensa tänne blogiin. Olen kuunnellut häntä lähes joka päivä jo kohta vuoden ajan. Kaikkia kappaleita. Koska ne ovat kaikki niin hyviä. Itselläni ei ole kuin yksi hänen vinyyli, mutta spotify:sta löytyy hyvä kokoelma Lanaa.

Itse asiassa Lana on toiminut innoittajana musiikin kuunteluun yleisesti ottaen. Olen hänen avullaan löytänyt musiikin kuuntelemisen ilon uudestaan. Nykyään kuuntelen musiikkia aina kuin mahdollista. Oikein odotan sitä kun minulla on hetki aikaa yksin esim. kävellessä töihin, lentokentällä, missä vaan jossa voin kuunnella musiikkia.

Lanan musiikissa on jotain mikä kiehtoo minua valtavasti. Ehkä se on ne elämän vaikeudet ja kärsimykset yhdistettynä vahvaan naiseen ja asenteeseen että kaikesta pääsee yli ja elämä voittaa. Ehkä toisaalta elämästä nauttimisen taito, vapaus, ikuiset kesät.

Lempikappaleeni tällä hetkellä on radiossa harvemmin soitettu Black Beauty (linkki yllä). Muita kuuntelemisen arvoisia ovat ehdottomasti mm. nämä alla olevat. Hyviä kappaleita on kuitenkin niin monia, että niitä on melkein mahdoton tänne valita. Kuuntele jos et ole vielä tehnyt niin, et tule pettymään!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti