perjantai 5. huhtikuuta 2019

Pitkä Pohjois-Amerikan reissu











Työmatkoja on tänä keväänä riittänyt, eikä loppua ole näkyvissä. Viimeiset 1.5 viikkoa olen kierrellyt Pohjois-Amerikkaa, ensin kävin Torontossa Kanadassa, jonka jälkeen lensimme Milwaukeen, josta ajoimme Minneapolikseen, lensimme Philadelphiaan, josta lensin viikonlopuksi ystäväni Tuijan luokse Houstooniin. Houstonista jatkoin vielä Portlandiin, Maineen, jossa olin pääkonttorilla töissä kolme päivää.

Olin etukäteen kauhistellut tätä reissua, sen vuoksi että lentoja olisi yhteensä 7 kpl reilun viikon sisään, ja aikaerosta kärsivälle tämä tulis olemaan raskasta. Tuntui jo ennen matkaa siltä että olen väsynyt ja tarvitsen breikin. Koitin kertoa itselleni ettei matkoja etukäteen kannata kauhistella, usein ne eivät ole ihan niin rankkoja kuin päässään kuvittelee. Niin kävi myös tällä kertaa. Matka oli itseasiassa todella mukava, reissuseura oli hyvää ja toimiston kollegoita oli kiva nähdä pitkästä aikaa. Viikonloppu Houstonissa teki terää, vaikka aikaa oli vähän, ehdimme kuitenkin käydä joogassa, spa:ssa, hieronnassa, ulkona syömässä, shoppailemassa sekä paikallisilla rapufestareilla.

Olen pari päivää paikallani, mutta ensi viikolla olisi jälleen vuorossa roadtrip, tällä kertaa halki Euroopan. Ehkä sitä sitten kesällä ottaisi pienen tauon reissaamisesta.

3 kommenttia: