sunnuntai 3. syyskuuta 2017

Kiipeilemässä O'Bloc hallissa





Olen nyt käynyt muutamia kertoja kiipeilemässä O'Bloc hallissa Bernissä. Kaverini Lily ehdotti että hän voisi opettaa minulle kiipeilyn ensin hallissa, jonka jälkeen voisimme kiipeillä yhdessä vuoristossa. Tämä oli minun mielestäni ihan mahtava idea, olen siitä lähtien kun tulin Sveitsiin halunnut alkaa kiipeilemään, mutta kaveria siihen ei vain ole ollut ennen kuin nyt. O'Bloc on todella tutustumisen arvoinen paikka jos on kiinnostunut kiipeilystä. Sisähalli on valtavan suuri ja reittejä on varmasti satoja. Ulkoseinät ovat myös kivat, varsinkin kesäisellä säällä.

Nämä kuvat otettiin tällä viikolla, jolloin kävin työkaverini Katharinan kanssa kiipeilemässä lounastauolla. Tämä on loistavaa väliaikajumppaa toimistotyöntekijälle, sillä hartiat ja selkä venyvät ja vetreytyvät. Olen omaksi hämmästyksekseni huomannut että pääsin eroon korkeuskammosta yhden kiipeilykerran jälkeen. Niin sitä vain ajattelee että pelkää jotain, vaikka tosiasiassa pelon takia voi jäädä monesta asiasta paitsi elämässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti