maanantai 21. elokuuta 2017

Flow festivaali ja Lana del Rey








Helsingissä järjestettävä Flow festivaali on ollut ehdoton must tapahtuma minulle, jos Suomessa olen sattunut silloin olemaan. Tänä vuonna minun tämän hetken suosikkiartisti, Lana del Rey, oli esiintymässä perjantaina, joten pakkohan tänne oli mennä vaikka 99 €:n lippuhinta kauhistuttikin.

Kelit suosivat perjantaina ja tulimme jo ajoissa nauttimaan tunnelmasta. Flow:ssa kannattaa ehdottomasti myös syödä, paikan päällä on useita herkullisia ruokia tarjoavia kojuja. Jonottaa tosin saa, joten tämä ei sovellu heikkohermoisille.

Lana del Rey oli juuri niin upea kuin olin ajatellutkin. Hän todella nautti esiintymisestä ja lauloi upeasti. Voi kun pääsisi vielä uudestaan joskus nauttimaan hänen musiikistaan livenä. Täytyy kuitenkin todeta että pienemmän mittakaavan keikat ovat jollain tavalla minulle mieluisempia. Tälläkin keikalla olimme niin kaukana lavasta että seurasimme keikkaa lähinnä isoilta skriineiltä. Pienemmillä keikoilla pääsee enemmän tunnelmaan mukaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti