sunnuntai 29. joulukuuta 2019

Viikko koululla Lausannessa



Ennen joululomia tuli taas vietettyä viikko Lausannessa koululla. Kyseessä oli core module 2, eli intensiivinen lähiopiskelu osa 2. Näitä on yhteensä kolme, ja kolmas ja viimeinen on kesäkuun alussa. Viikko oli kuten arvata saattaa raskas. Pääpaino oli johtamisessa, ja teimme paljon erilaisia ryhmätöitä joissa tavoitteena oli analysdoida ryhmädynamiikkaa ja omaa käyttäytymistä erilaisissa ryhmissä.

Iltaisin olin yleensä liian väsynyt tekemään mitään erikoista, mutta yhtenä iltana illastimme yhdessä luokan muiden naisten kanssa. En muista koska olisin viimeksi nauranut niin kippurassa kuin tuona iltana. Erilaiset naiset, eri kulttuurit ja stressi joka ehkä laukesi juuri tuona iltana olivat syypäitä tähän. Ihan mahtava ilta, joka varmasti otetaan uusiksi taas ensi kerralla kun nähdään.

Olen miettinyt koulunkäyntiä laajemmin ja miksi tähän projektiin alunperin lähdin. Olin ehkä joskus kunnianhimoisempi kuin mitä olen nyt, ja syynä oli lähinnä urakehitys. Nyttemin olen lähinnä kiitollinen siitä että pääsen kehittämään omaa osaamistani ja istumaan sellaisten puhujien luennoilla joita muuten kuunnellaan youtube:sta. Nyt koulunkäynnin puolivälissä jo hieman harmittaa etten ole osannut arvostaa tätä kokemusta tarpeeksi paljon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti