lauantai 20. toukokuuta 2017

Solothurnissa konsertissa








Viikko päättyi töissä minulle erittäin turhauttavaan kokoukseen. Minun luonteelleni ei vain yksinkertaisesti sovi asioiden uudelleen käsittely tai turha jaaritteleminen. Kokouksessa palasimme takaisin vuosi sitten käsiteltyihin asioihin, enkä voinut uskoa korviani kun minua pyydettiin selvittelemään samat asiat uudelleen johon olin jo käyttänyt viikkokausia aikaa edellisen vuoden aikana.

Onneksi olimme varanneet liput Lacuna Coilin keikalle Solothurniin. Lähdimme suoraan töistä Solothurnin keskustassa sijaitsevaan kreikkalaiseen ravintolaan syömään. Lasi viiniä ja hyvä ruoka sekä ystävien seura rauhoittivat sopivasti mielen ja sai ajatukset pois työasioista. Ravintolan jälkeen kävelimme joen vartta, ja sain otettua pari kuvaa Solothurnin keskustasta. Ihan mukavalta kesäpaikalta vaikutti, ja muutama mukavan näköinen terassikin löytyi matkan varrelta.

Lacuna Coil ei kuulu mitenkään minun suosikkibändeihin, mutta lähden aina innolla kuuntelemaan live-musiikkia jos joku lähtee mukaan. Naislaulajalla oli erittäin kaunis ääni, ja Kofmehl osoittautui muutenkin hyväksi keikkapaikaksi. Metallimusiikkia kuunnellessa unohtui viimeistään päivän ikävät työasiat.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti